Všeobecné informácie:
- Prevádzkovateľom tejto stránky na poskytovanie servisnej podpory je spoločnosť TECHSOFT s.r.o., Podtatranská 4931/23, 05801 Poprad, Slovenská Republika, IČO: 31668844. IČ DPH: SK2020513638.
- Podpora poskytovaná cez tento webový portál je poskytovaná bezplatne
- Ak chcete k požiadavke pripojiť viac ako tri súbory - zabalte ich do RAR, alebo ZIP archívu.
Povolené typy prílohy: zip, rar, dwg, dxf, dwt, shx, pat, lin, txt, jpg, jpeg, png, gif
Maximálny počet príloh: 3
Maximálna veľkosť prílohy: 10 MB
- Pri vybavovaní servisných požiadaviek sú uprednostňovaní užívatelia v nasledujúcom poradí:
- VIP užívatelia so zakúpeným Service Packom
- Ostatní zákazníci spoločnosti TECHSOFT s.r.o.
- Užívatelia skúšobných verzií nami ponúkaných CAD produktov
- Užívatelia, ktorí si zakúpili príslušný produkt v inej spoločnosti
- Ak užívateľ z hore-uvedených skupín 3 a 4 požaduje riešiť špecifický problém ktorého riešenie je časovo náročné - podpora mu nebude poskytnutá a požiadavka bude zamietnutá.
- Riešenie požiadavkiek ktoré je možné riešiť len programovaním sa poskytuje len užívateľom z hore-uvedenej skupiny č.1
Ak takúto požiadavku odošle užívateľ z ostatných skupín - bude požiadavka zamietnutá
- Bez ohľadu na druh užívateľa je našou snahou poskytovať jasné odpovede na Vaše servisné požiadavky a pre konečné vyriešenie problému urobíme maximum.
Ostatné informácie
Pri odosielaní servisnej požiadavky:
- Nezabudnite uviesť presnú verziu a vydanie produktu ktorý používate.
- Nezabudnite uviesť presnú verziu používaného operačného systému.
- Ak máte problém s aktiváciou - uveďte do požiadavky aj údaje o licencii (Aktivačné ID, licenčný kód, číslo HW kľúča, Product ID, ...)
- Ak sa problém týka konkrétneho výkresu - nezabudnite pripojiť k požiadavke aj Váš výkres
Autorské práva na Vami priložené podklady (výkresy)
Plne rešpektujeme autorské práva na Vami zaslané podklady.
- Vaše podklady (výkresy, obrázky, či iné dokumenty) nebudú bez Vášho súhlasu zdielané so žiadnou treťou osobou
- Vaše podklady (výkresy, obrázky, či iné dokumenty) nebudú bez Vášho súhlasu zasielané na žiadnu analýzu mimo našej spoločnosti
- Na požiadanie (po vyriešení problému) budú Vaše podklady odstránené z databázy
Emailová komunikácia a tento servisný portál:
- Ak ste zadali novú požiadavku na podporu (či už emailom, alebo prostredníctvom tohoto portálu), a ak budeme na ňu reagovať, dostanete automatický email s našou odpoveďou týkajúcou sa riešenia Vašej požiadavky.
- Ak je potrebné z Vašej strany reagovať na našu odpoveď, môžete tak urobiť nasledujúcimi spôsobmi:
- po prihlásení sa na tento portál vybraním príslušnej Vašej požiadavky v časti menu PREHĽAD (položka menu sa Vám sprístupní po prihlásení sa) a kliknutím na tlačítko Odpovedať na požiadavku
- Na našu odpoveď však môžete reagovať odoslaním emailovej odpovede - teda emailom (tzv: RE: ), pričom nesmiete meniť Vec (tj.názov) pôvodného emailu Emailu. Po prijatí Vášho RE: emailu sa na základe Vašej emailovej adresy a kódu uvedeného vo Veci (názve) emailu, Vaša odpoveď automaticky zaradí do príslušnej diskutovanej požiadavky na podporu a bude Vám k dispozícii aj v budúcnosti po prihlásení sa na tento servisný portál.
Ako je to s registráciou a prihlásením:
Neregistrovaný a neprihlásený užívateľ
- Ak zadáte novú požiadavku na servisnú podporu (alebo ak odošlete email na jednu z našich servisných emailových adries) a nie ste zaregistrovaný na žiadnom z našich webov (s výnimkou nášho CAD Fóra), automaticky sa Vám vytvorí registrácia (platná pre všetky naše weby - s výnimkou nášho CAD Fóra), vďaka ktorej môžete sledovať priebeh riešenia Vašej požiadavky na tomto servisnom portáli, či využívať iné výhody registrovaného užívateľa na našich ostatných weboch.
- O vytvorení registrácie budete informovaný emailom, ktorý bude obsahovať Vaše prihlasovacie meno a heslo (registračné údaje si môžete dodatočne upraviť)
- Zadaním novej servisnej požiadavky ako neregistrovaný užívateľ sa automaticky stanete registrovaným užívateľom.
- Takáto Vaša registrácia nebude využívaná na žiadne marketingové aktivity, ak o to sami neprejavíte záujem.
Registrovaný ale neprihlásený užívateľ
- Ak ste registrovaný na niektorom z našich webov (s výnimkou nášho CAD fóra), ale nie ste prihlásený na tomto portáli (alebo ak odošlete email na jednu z našich servisných emailových adries), Vaša požiadavka na podporu bude (na základe zadaného emailu) automaticky spárovaná s Vašimi ostatnými požiadavkami a budete ju môcť po prihlásení sa sledovať a aj na ňu reagovať.
- Ako neprihlásený užívateľ máte však k dispozícii zjednodušený editor pre zadávanie Vašej požiadavky, preto Vám doporučujeme sa vždy prihlásiť.
Prihlásený užívateľ
- Ako príhlásený užívateľ máte k dispozícii rozšírený editor pre zadávanie Vašej požiadavky a môžete online prerzerať a reagovať na všetky Vaše servisné požiadavky.