Ak ste užívateľ s predplatenou podporou a využijete aj niektorú z foriem bezplatnej podpory - Vaše požiadavky budú riešené prioritne.

 

ZWCAD Support Pack

Predplatená ZWCAD VIP podpora za symbolickú cenu 12,- € bez DPH / rok / licencia (uvedená symbolická cena platí len pre zákazníkov našej spoločnosti)

ZWCAD Support Pack zahŕňa:

  • Okamžitú online konzultáciu prostredníctvom Skype alebo telefónu
  • Riešenie aj neštandardných otázok a otázok týkajúcich sa rozšírenia funkčnosti ZWCADu
  • Krátke online mini školenia na Vami určené témy vo Vami určenom čase
  • Pomoc pri úpravách Vašich rozšírení pre ZWCAD (LISP, VBA)
  • Pomoc pri opravách poškodených výkresov
  • CAD Tipy a triky - súkromná Google+ komunita s užitočnými tipmi a trikmi pre AutoCAD a ZWCAD
  • Pretože máte predplatenú podporu - získate volnosť pýtať sa na čokoľvek a kedykoľvek

ZWCAD Support Pack obsahuje navyše naše doplnky a nadstavby, ktoré sú k dispozícii bezplatne len užívateľom so  ZWCAD Support Packom:

  • PS Tools (CZ) - univerzálna nadatavba pre generovanie výpisov do tabuliek
  • USS (SK) - univerzální nadstavba pre automatizáciu práce
  • ďalšie dopnky a know-how
    Všetky ďalšie doplnky a rôzne know-how pre ZWCAD sú k dispozícii len užívateľom so ZWCAD Support Packom v časti VIP Download našich stránok

Bezplatný upgrade USS a PS Tools pre súčasných užívateľov PS Tools a USS bude k dispozícii len ak si predplatia ZWCAD Support Pack. Užívatelia ktorí si už zakúpili ZWCAD Support Pack, tiež dostanú všetky tu uvedené bonusy bezplatne.

Užívateľom, ktorí si predplatili SupportPack sa Skype podpora poskytuje na samostatnom Skype konte.

Pozn: ZWCAD Support Pack nezahŕňa riešenie problémov spôsobených Vašim OS, alebo Vašim Hardware a netýka sa ani konfigurovania sieťových licencií CAD programu

 

Predplatená komplexná VIP podpora

Komplexná predplatená VIP podpora sa poskytuje len na základe servisnej zmluvy.

Zákazníci s predplatenou komplexnou VIP podporou sa na nás môžu obracať so žiadosťami o podporu všetkými dostupnými prostriedkami (emailom, telefonicky, cez Skype, vzdialenou správou, ...prípadne osobne) - a z našej strany riešenie ich problémov a požiadaviek má maximálnu prioritu

Takto poskytovaná podpora nemá žiadne obmedzenia či už sa týka CAD SW, Operačného systému, alebo používaného hardware a zákazník má záruku, že riešenie problému nezastane na niečom čo má na starosti iný dodávateľ.

Konkrétne podmienky a poplatky sa určujú vždy individuálne. Ak máte záujem o tento druh podpory - kontaktujte prosím našu spoločnosť, poskytneme Vám podrobnejšie informácie.

 

Podpora na objednávku

Ak potrebujete riešiť problémy týkajúce sa operačného systému, hardware, či konfigurácie siete alebo sieťových licencií programov, postupujte prosím podľa dole uvedených pravidiel.

Pravidlá a postup pri poskytovaní podpory na objednávku
  • Kontaktujte našu spoločnosť s požiadavkou na platený servisný zásah, či asistenciu
  • Po úvodnom preskúmaní problému, ak nebude možné problém vyriešiť jednoducho a bezplatne, odhadneme časovú náročnosť a stanovíme maximálnu cenu zásahu
  • Predpokladom pre úspešné a skoré vyriešenie problému je poskytnutie všetkých nami požadovaných informácií
  • Ak sa problém napriek nášmu úsiliu nepodarí  vyriešiť, resp. ak nedokážeme určiť čo je nutné vykonať pre jeho odstránenie - celý náš zásah je bezplatný
  • Po úspešnom vyriešení problému Vám bude faktúrovaný servisný zásah v súlade s našim odhadom vykonaným pri úvodnom preskúmaní problému

CAD FórumPotrebujete podrobne prediskutovať problém ?
Navštívte naše

CAD Fórum

YouTube - CAD NávodyPreštudujte si podrobné video návody a rôzne tipy na našom
YouTube kanáli.

YouTube - video návody

G+ CAD Tipy a TrikyMnožstvo tipov a trikov pre AutoCAD a ZWCAD nájdete v
Google+ komunite

CAD Tipy a Triky

Go to top